Ogłoszenie o pracę

Forma zatrudnienia
umowa o pracę na okres próbny  
Rodzaj pracy
księgowość  
Stanowisko
Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym  
E-mail
 
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2015-06-22  
Data wygaśnięcia
2016-06-30  
Tagi
 
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE  
Powiat
polkowicki  
Gmina
Przemków
Miasto
Przemków  
Ulica
ul. Plac Wolności  
Numer budynku
25  

URZĄD MIEJSKI W PRZEMKOWIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

(zatrudnienie od 01.07.2015 r.)


 

Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym


 

1. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe,

  2. obywatelstwo polskie,

  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  4. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  5. umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych,

  6. nieposzlakowana opinia.

 

2. Wymagania dodatkowe - niewymagane, lecz brane pod uwagę przy ocenie:

 

  1. doświadczenie zawodowe poza Urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności: 1 rok,

  2. doświadczenie w pracy w jst w tym na pokrewnych stanowiskach: 1 rok, w tym: staż, praktyka zawodowa,

  3. wykształcenie wyższe ekonomiczne preferowane kierunki: rachunkowość, finanse

  4. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów o rachunkowości,
    o sprawozdawczości budżetowej, o finansach publicznych, klasyfikowanie dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, umiejętność prowadzenia dokumentacji finansowo-księgowej, sporządzania sprawozdań budżetowych
    i finansowych, umiejętność obsługi komputera i programów – WINDOWS, Microsoft Office ( Word - edytor tekstów,Excel - arkusz kalkulacyjny),

  5. dokładność, operatywność, kreatywność,

  6. umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków,

  7. łatwość nawiązywania kontaktów,

  8. zdolności interpersonalne,

  9. komunikatywność,

  10. kultura osobista,

  11. łatwość podejmowania decyzji,

  12. sprawna i efektywna organizacja pracy,

  13. umiejętność pracy w zespole,

  14. odporność na stres.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. Zadania główne:

     

    a) prowadzenie urządzeń syntetycznych

    i analitycznych wydatków, w tym

    strukturalnych, z zakresu księgowości

    budżetowej, poprzez prowadzenie kart

    wydatków i kosztów budżetowych,

    wydatków i kosztów realizowanych na

    podstawie porozumień, remontów

    kapitalnych i inwestycji, funduszy


    celowych, wydatków i kosztów

    poszczególnych programów i projektów,

    wydatków i kosztów zadań własnych i

    zleconych,


    b) prowadzenie kart analitycznych do

    konta zespołu 2 - „Rozrachunki i

    roszczenia”,


    c) uzgadnianie miesięcznych obrotów i

    sald urządzeń analitycznych z

    urządzeniami księgowości syntetycznej,


    d) prowadzenie urządzeń

    analitycznychstanu majątkowego

    według osób materialnie

    odpowiedzialnych,


    e) bieżące uzgadnianie zapisów w

    księgach inwentarzowych i kartach

    ilościowo-wartościowych z obrotami

    syntetycznymi,


    f) sporządzanie informacji, analiz,

    deklaracji i sprawozdań z zakresu

    wykonywanych czynności
    ,


    g) prowadzenie kontroli realizacji planu

    finansowego jednostki – Urzędu

    Miejskiego, w tym planu zadań

    zleconych
    i własnych, realizowanych

    porozumień, poszczególnych

    Programów
    i Projektów, zadań

    inwestycyjnych,


    h) kontrola pod względem formalno-

    rachunkowym dokumentów finansowo-

    księgowych,


    i) prowadzenie ewidencji syntetycznej i

    analitycznej złożonych w Referacie

    Finansowym zabezpieczeń należytego

    wykonania umowy o zamówienie

    publiczne, złożonych gwarancji,

    poręczeń i innych zabezpieczeń,
    w tym

    również udzielonych przez Urząd

    Miejski i Gminę Przemków gwarancji,

    poręczeń i innych zabezpieczeń,


    j) przygotowywanie dokumentów do :

    zakładania lokat, likwidacji lokat,

    dokonywania zwrotu złożonego

    zabezpieczenia umowy o zamówienie

    publiczne w formie gwarancji,

    poręczenia , innego zabezpieczenia

    oraz dokumentów dotyczących

    udzielonych zabezpieczeń.

     

  2. Zadania okresowe:
     

    a) przygotowywanie informacji i

    materiałów do konstrukcji projektu

    budżetu gminy na dany rok
    budżetowy,

     

    b) opracowywanie projektów

    dokumentacji wewnętrznej w zakresie

    realizacji wykonywanych czynności, w

    tym projektów uchwał, zarządzeń
    ,

     

    c) sporządzanie sprawozdań

    okresowych, bilansu jednostki,

    wymaganych wydruków, zestawień,


     

    d) przygotowywanie i przekazywanie

    dokumentów z zakresu wykonywanych

    czynności do archiwum zakładowego,

     

    e) wykonywanie innych prac zleconych

    przez przełożonych, w tym pełnienie

    dyżurów związanych

    z organizacją cyklicznych imprez

    organizowanych przez Urząd lub inne

    związane

    z nieprzewidzianymi sytuacjami.

     

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przemkowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Informacja o warunkach pracy:

Praca na parterze budynku Urzędu. Budynek z podjazdem. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim, dostęp do wyodrębnionego stanowiska pracy. Toaleta dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz bezpośrednim kontaktem z klientami Urzędu.

 

4. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny

b) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej

c) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/

d) oryginał kwestionariusza osobowego

e) kopie świadectw pracy

f) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zawierające klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2014, poz. 1202),

h) oświadczenie o niekaralności,

i) referencje,

j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, za pomocą elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej patrz: http://umprzemkow.bip.gov.pl/kontakt/kontakt.html
w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu tj.:

 

Urząd Miejski w Przemkowie

Plac Wolności 25

59-170 Przemków

 

z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 22 czerwca 2015 r. do godz. 15.00. W przypadku oferty przesłanej pocztą, decyduje data wpływu do urzędu.

 

W ramach procedury naboru przewiduje się przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego, którego wynik przesądzi o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej. Na rozmowę kwalifikacyjną zostanie zaproszonych dziesięć osób z najwyższym wynikiem osiągniętym na testach kwalifikacyjnych.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.

Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przemkowie jest dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.

Informację o wyniku naboru zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej.

Burmistrz może w każdym momencie unieważnić nabór.

 

BURMISTRZ

Jerzy Szczupak

 

 

 

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko urzędnicze

podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym

 

 

Urząd Miejski w Przemkowie
Plac Wolności 25
59-170 Przemków

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko, nie została zatrudniona żadna osoba spośród zakwalifikowanych kandydatów.

 

Uzasadnienie:

W ocenie Komisji żaden z kandydatów nie spełnia merytorycznych oczekiwań wymaganych na danym stanowisku.

 

 

 

01.07.2015r                                                   Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej

                                                                                        Jerzy Szczupak

             Burmistrz Przemkowa