Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym
- Forma zatrudnienia
- umowa o pracę na okres próbny
- Rodzaj pracy
- księgowość
- Stanowisko
- Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym
- Telefon
- Fax
- Data składania
- 2015-06-22
- Data wygaśnięcia
- 2016-06-30
- Tagi
- Województwo
- DOLNOŚLĄSKIE
- Powiat
- polkowicki
- Gmina
- Przemków
- Miasto
- Przemków
- Ulica
- ul. Plac Wolności
- Numer budynku
- 25
URZĄD MIEJSKI W PRZEMKOWIE
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
(zatrudnienie od 01.07.2015 r.)
Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych,
-
nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe - niewymagane, lecz brane pod uwagę przy ocenie:
-
doświadczenie zawodowe poza Urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności: 1 rok,
-
doświadczenie w pracy w jst w tym na pokrewnych stanowiskach: 1 rok, w tym: staż, praktyka zawodowa,
-
wykształcenie wyższe ekonomiczne preferowane kierunki: rachunkowość, finanse
-
znajomość i umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów o rachunkowości,
o sprawozdawczości budżetowej, o finansach publicznych, klasyfikowanie dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, umiejętność prowadzenia dokumentacji finansowo-księgowej, sporządzania sprawozdań budżetowych
i finansowych, umiejętność obsługi komputera i programów – WINDOWS, Microsoft Office ( Word - edytor tekstów,Excel - arkusz kalkulacyjny), -
dokładność, operatywność, kreatywność,
-
umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
-
łatwość nawiązywania kontaktów,
-
zdolności interpersonalne,
-
komunikatywność,
-
kultura osobista,
-
łatwość podejmowania decyzji,
-
sprawna i efektywna organizacja pracy,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
odporność na stres.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Zadania główne:
a) prowadzenie urządzeń syntetycznych
i analitycznych wydatków, w tym
strukturalnych, z zakresu księgowości
budżetowej, poprzez prowadzenie kart
wydatków i kosztów budżetowych,
wydatków i kosztów realizowanych na
podstawie porozumień, remontów
kapitalnych i inwestycji, funduszy
celowych, wydatków i kosztów
poszczególnych programów i projektów,
wydatków i kosztów zadań własnych i
zleconych,
b) prowadzenie kart analitycznych do
konta zespołu 2 - „Rozrachunki i
roszczenia”,
c) uzgadnianie miesięcznych obrotów i
sald urządzeń analitycznych z
urządzeniami księgowości syntetycznej,
d) prowadzenie urządzeń
analitycznychstanu majątkowego
według osób materialnie
odpowiedzialnych,
e) bieżące uzgadnianie zapisów w
księgach inwentarzowych i kartach
ilościowo-wartościowych z obrotami
syntetycznymi,
f) sporządzanie informacji, analiz,
deklaracji i sprawozdań z zakresu
wykonywanych czynności,
g) prowadzenie kontroli realizacji planu
finansowego jednostki – Urzędu
Miejskiego, w tym planu zadań
zleconych i własnych, realizowanych
porozumień, poszczególnych
Programów iProjektów, zadań
inwestycyjnych,
h) kontrola pod względem formalno-
rachunkowym dokumentów finansowo-
księgowych,
i) prowadzenie ewidencji syntetycznej i
analitycznej złożonych w Referacie
Finansowym zabezpieczeń należytego
wykonania umowy o zamówienie
publiczne, złożonych gwarancji,
poręczeń i innych zabezpieczeń, w tym
również udzielonych przez Urząd
Miejski i Gminę Przemków gwarancji,
poręczeń i innych zabezpieczeń,
j) przygotowywanie dokumentów do :
zakładania lokat, likwidacji lokat,
dokonywania zwrotu złożonego
zabezpieczenia umowy o zamówienie
publiczne w formie gwarancji,
poręczenia , innego zabezpieczenia
oraz dokumentów dotyczących
udzielonych zabezpieczeń.
-
Zadania okresowe:
a) przygotowywanie informacji i
materiałów do konstrukcji projektu
budżetu gminy na dany rok budżetowy,
b) opracowywanie projektów
dokumentacji wewnętrznej w zakresie
realizacji wykonywanych czynności, w
tym projektów uchwał, zarządzeń,
c) sporządzanie sprawozdań
okresowych, bilansu jednostki,
wymaganych wydruków, zestawień,
d) przygotowywanieiprzekazywanie
dokumentówzzakresuwykonywanych
czynnościdoarchiwumzakładowego,
e) wykonywanie innych prac zleconych
przez przełożonych, w tym pełnienie
dyżurów związanych
z organizacją cyklicznych imprez
organizowanych przez Urząd lub inne
związane
z nieprzewidzianymi sytuacjami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przemkowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Informacja o warunkach pracy:
Praca na parterze budynku Urzędu. Budynek z podjazdem. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim, dostęp do wyodrębnionego stanowiska pracy. Toaleta dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz bezpośrednim kontaktem z klientami Urzędu.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny
b) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
c) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/
d) oryginał kwestionariusza osobowego
e) kopie świadectw pracy
f) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zawierające klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2014, poz. 1202),
h) oświadczenie o niekaralności,
i) referencje,
j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, za pomocą elektronicznejPlatformyUsług Administracji Publicznej patrz: http://umprzemkow.bip.gov.pl/kontakt/kontakt.html
w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu tj.:
Urząd Miejski w Przemkowie
Plac Wolności 25
59-170 Przemków
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 22 czerwca 2015 r. do godz. 15.00. W przypadku oferty przesłanej pocztą, decyduje data wpływu do urzędu.
W ramach procedury naboru przewiduje się przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego, którego wynik przesądzi o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej. Na rozmowę kwalifikacyjną zostanie zaproszonych dziesięć osób z najwyższym wynikiem osiągniętym na testach kwalifikacyjnych.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przemkowie jest dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Informację o wyniku naboru zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej.
Burmistrz może w każdym momencie unieważnić nabór.
BURMISTRZ
Jerzy Szczupak
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko urzędnicze
podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym
Urząd Miejski w Przemkowie
Plac Wolności 25
59-170 Przemków
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko, nie została zatrudniona żadna osoba spośród zakwalifikowanych kandydatów.
Uzasadnienie:
W ocenie Komisji żaden z kandydatów nie spełnia merytorycznych oczekiwań wymaganych na danym stanowisku.
01.07.2015r Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej
Jerzy Szczupak
Burmistrz Przemkowa