Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na okres próbny  
Rodzaj pracy
księgowość  
Stanowisko
Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym  
E-mail
 
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2015-06-22  
Data wygaśnięcia
2016-06-30  
Tagi
 
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE  
Powiat
polkowicki  
Gmina
Przemków
Miasto
Przemków  
Ulica
ul. Plac Wolności  
Numer budynku
25  

URZĄD MIEJSKI W PRZEMKOWIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

(zatrudnienie od 01.07.2015 r.)


 

Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym


 

1. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe,

  2. obywatelstwo polskie,

  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  4. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  5. umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych,

  6. nieposzlakowana opinia.

 

2. Wymagania dodatkowe - niewymagane, lecz brane pod uwagę przy ocenie:

 

  1. doświadczenie zawodowe poza Urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności: 1 rok,

  2. doświadczenie w pracy w jst w tym na pokrewnych stanowiskach: 1 rok, w tym: staż, praktyka zawodowa,

  3. wykształcenie wyższe ekonomiczne preferowane kierunki: rachunkowość, finanse

  4. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów o rachunkowości,
    o sprawozdawczości budżetowej, o finansach publicznych, klasyfikowanie dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, umiejętność prowadzenia dokumentacji finansowo-księgowej, sporządzania sprawozdań budżetowych
    i finansowych, umiejętność obsługi komputera i programów – WINDOWS, Microsoft Office ( Word - edytor tekstów,Excel - arkusz kalkulacyjny),

  5. dokładność, operatywność, kreatywność,

  6. umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków,

  7. łatwość nawiązywania kontaktów,

  8. zdolności interpersonalne,

  9. komunikatywność,

  10. kultura osobista,

  11. łatwość podejmowania decyzji,

  12. sprawna i efektywna organizacja pracy,

  13. umiejętność pracy w zespole,

  14. odporność na stres.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. Zadania główne:

     

    a) prowadzenie urządzeń syntetycznych

    i analitycznych wydatków, w tym

    strukturalnych, z zakresu księgowości

    budżetowej, poprzez prowadzenie kart

    wydatków i kosztów budżetowych,

    wydatków i kosztów realizowanych na

    podstawie porozumień, remontów

    kapitalnych i inwestycji, funduszy


    celowych, wydatków i kosztów

    poszczególnych programów i projektów,

    wydatków i kosztów zadań własnych i

    zleconych,


    b) prowadzenie kart analitycznych do

    konta zespołu 2 - „Rozrachunki i

    roszczenia”,


    c) uzgadnianie miesięcznych obrotów i

    sald urządzeń analitycznych z

    urządzeniami księgowości syntetycznej,


    d) prowadzenie urządzeń

    analitycznychstanu majątkowego

    według osób materialnie

    odpowiedzialnych,


    e) bieżące uzgadnianie zapisów w

    księgach inwentarzowych i kartach

    ilościowo-wartościowych z obrotami

    syntetycznymi,


    f) sporządzanie informacji, analiz,

    deklaracji i sprawozdań z zakresu

    wykonywanych czynności
    ,


    g) prowadzenie kontroli realizacji planu

    finansowego jednostki – Urzędu

    Miejskiego, w tym planu zadań

    zleconych
    i własnych, realizowanych

    porozumień, poszczególnych

    Programów
    iProjektów, zadań

    inwestycyjnych,


    h) kontrola pod względem formalno-

    rachunkowym dokumentów finansowo-

    księgowych,


    i) prowadzenie ewidencji syntetycznej i

    analitycznej złożonych w Referacie

    Finansowym zabezpieczeń należytego

    wykonania umowy o zamówienie

    publiczne, złożonych gwarancji,

    poręczeń i innych zabezpieczeń,
    w tym

    również udzielonych przez Urząd

    Miejski i Gminę Przemków gwarancji,

    poręczeń i innych zabezpieczeń,


    j) przygotowywanie dokumentów do :

    zakładania lokat, likwidacji lokat,

    dokonywania zwrotu złożonego

    zabezpieczenia umowy o zamówienie

    publiczne w formie gwarancji,

    poręczenia , innego zabezpieczenia

    oraz dokumentów dotyczących

    udzielonych zabezpieczeń.

     

  2. Zadania okresowe:
     

    a) przygotowywanie informacji i

    materiałów do konstrukcji projektu

    budżetu gminy na dany rok
    budżetowy,

     

    b) opracowywanie projektów

    dokumentacji wewnętrznej w zakresie

    realizacji wykonywanych czynności, w

    tym projektów uchwał, zarządzeń
    ,

     

    c) sporządzanie sprawozdań

    okresowych, bilansu jednostki,

    wymaganych wydruków, zestawień,


     

    d) przygotowywanieiprzekazywanie

    dokumentówzzakresuwykonywanych

    czynnościdoarchiwumzakładowego,

     

    e) wykonywanie innych prac zleconych

    przez przełożonych, w tym pełnienie

    dyżurów związanych

    z organizacją cyklicznych imprez

    organizowanych przez Urząd lub inne

    związane

    z nieprzewidzianymi sytuacjami.

     

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przemkowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Informacja o warunkach pracy:

Praca na parterze budynku Urzędu. Budynek z podjazdem. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim, dostęp do wyodrębnionego stanowiska pracy. Toaleta dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz bezpośrednim kontaktem z klientami Urzędu.

 

4. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny

b) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej

c) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/

d) oryginał kwestionariusza osobowego

e) kopie świadectw pracy

f) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zawierające klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2014, poz. 1202),

h) oświadczenie o niekaralności,

i) referencje,

j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, za pomocą elektronicznejPlatformyUsług Administracji Publicznej patrz: http://umprzemkow.bip.gov.pl/kontakt/kontakt.html
w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu tj.:

 

Urząd Miejski w Przemkowie

Plac Wolności 25

59-170 Przemków

 

z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 22 czerwca 2015 r. do godz. 15.00. W przypadku oferty przesłanej pocztą, decyduje data wpływu do urzędu.

 

W ramach procedury naboru przewiduje się przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego, którego wynik przesądzi o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej. Na rozmowę kwalifikacyjną zostanie zaproszonych dziesięć osób z najwyższym wynikiem osiągniętym na testach kwalifikacyjnych.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.

Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przemkowie jest dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.

Informację o wyniku naboru zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej.

Burmistrz może w każdym momencie unieważnić nabór.

 

BURMISTRZ

Jerzy Szczupak

 

 

 

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko urzędnicze

podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym

 

 

Urząd Miejski w Przemkowie
Plac Wolności 25
59-170 Przemków

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko, nie została zatrudniona żadna osoba spośród zakwalifikowanych kandydatów.

 

Uzasadnienie:

W ocenie Komisji żaden z kandydatów nie spełnia merytorycznych oczekiwań wymaganych na danym stanowisku.

 

 

 

01.07.2015r                                                   Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej

                                                                                        Jerzy Szczupak

             Burmistrz Przemkowa

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..