2022-04-15

I PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY

GPI.6840.4-5.2022                                                                          Przemków, 15 kwietnia 2022 r.

 

 

BURMISTRZ PRZEMKOWA

ogłasza

 

I PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY

 

NA SPRZEDAŻ DZIAŁKI NIEZABUDOWANEJ położonej w obrębie miasta Przemków, przeznaczonej pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną

 

-działka 902/67 o powierzchni 1087 m2, obręb Przemków, KW LE1G/00025830/9

 

Powyższe informacje podajemy na podstawie danych z ewidencji gruntów.

 

Dojazd do działki drogą nieurządzoną, bez uzbrojenia w media, teren lekko pagórkowaty, teren porośnięty drzewostanem.

 

Cena wywoławcza: 38.400,00 zł

 

Do ceny działki uzyskanej w przetargu zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%.

 

Przetarg odbędzie się w dniu 20 maja 2022 r. o godz. 10.30 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przemkowie przy ul. Plac Wolności 25 – sala sesyjna (pokój nr 27).

 

Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata wadium w wysokości 5% ceny wywoławczej tj. 1.920,00 zł najpóźniej do dnia 16 maja 2022 r. wyłącznie w formie pieniądza na konto Urzędu Miejskiego w Przemkowie nr 67 1610 0048 2000 0500 0101 0015 w SGB-Bank S.A. Przemków z podaniem numeru działki i jej położenia w tytule wpłaty.

Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Urzędu Miejskiego w Przemkowie. Wadium zostanie zaliczone na poczet nabycia nieruchomości. Z chwilą nie przystąpienia do zawarcia aktu notarialnego wadium przepada na rzecz sprzedającego.

Uczestnicy biorą udział w przetargu osobiście lub przez pełnomocnika (pełnomocnictwo wymaga formy pisemnej). Małżonkowie posiadający wspólność ustawową biorą udział w przetargu osobiście lub za okazaniem pełnomocnictwa współmałżonka, zawierającego zgodę na uczestnictwo w przetargu w celu odpłatnego nabycia nieruchomości, dotyczy to również osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.

W dniu przetargu należy przedłożyć komisji przetargowej:

- dowód tożsamości,

- pełnomocnictwo w formie pisemnej w przypadkach wymienionych powyżej,

- aktualny odpis z KRS lub innego właściwego rejestru, uprawniający uczestnika przetargu do reprezentowania podmiotu innego niż osoba fizyczna.

Komisja dopuszcza do licytacji tylko tych uczestników, którzy złożyli dokumenty wymagane przez organizatora przetargu.

Uczestnik przetargu, który spóźnił się na otwarcie przetargu, nie zostanie dopuszczony do licytacji.

Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników, jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.

O wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu, z tym, że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.

Nabywca nabywa nieruchomość w stanie istniejącym i w związku z powyższym winien zapoznać się ze stanem prawnym, technicznym i faktycznym nieruchomości przed zgłoszeniem uczestnictwa w przetargu.

Cudzoziemcy, w rozumieniu ustawy z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (Dz. U. z 2017 r. poz. 2278), zobowiązani są przed zawarciem umowy notarialnej do uzyskania zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na nabycie nieruchomości w przypadku, gdy zgoda ta jest wymagana przepisami prawa. W przypadku nieuzyskania zezwolenia przed zawarciem aktu notarialnego wpłacone wadium przepada na rzecz sprzedającego.

Informację dotyczącą nieruchomości oraz przetargu zawiera ogłoszenie wywieszone na tablicy ogłoszeń
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przemkowie przy ul. Plac Wolności 25 oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Przemkowie (http://umprzemkow.ssdip.bip.gov.pl zakładka: Przetargi - sprzedaż).

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące nieruchomości można uzyskać w pokoju nr 30 tut. Urzędu lub telefonicznie (76) 8320480.

Burmistrz Przemkowa zastrzega sobie prawo odwołania przetargu z ważnych powodów.

Informuję, że klauzule informacyjne dot. przetwarzania danych osobowych klientów Urzędu Miejskiego są opublikowane na BIP-ie - Zakładka: Ochrona danych osobowych, pod adresem:

https://umprzemkow.bip.gov.pl/ochrona-danych-osobowych/klauzula-informacyjna-dla-klientow-urzedu-miejskiego-w-przemkowie.html


 

Z poważaniem

 

z up. BURMISTRZA

 

Leszek Frąckowiak

SEKRETARZ GMINY

 

 

Sprawę prowadzi:

Anna Czapnik - Gliszczyńska tel. 76 8320480

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Przemkowie w dniu 15.04.2022 r.

Ogłoszenie zamieszczono na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemkowie w dniu 15.04.2022 r.

 

Urząd Miejski w Przemkowie                           Przemków, dnia 30 maja 2022r.

ul. Plac Wolności 25

59-170 PRZEMKÓW

 

 

GPI.6840.4-10.2022

 

 

BURMISTRZ PRZEMKOWA

INFORMUJE

 

 

 

W dniu 20 maja 2022r. o godz 10.30w Urzędzie Miejskim w Przemkowie odbył się :

 

I przetarg ustny nieograniczony na :

 

Sprzedaż nieruchomości niezabudowanej oznaczonej numerem geodezyjnym 902/67 o powierzchni 1087 m2 położonej w obrębie miasta Przemków, przeznaczonej pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną.

 

- działka902/67o powierzchni 1087m2,obrębPrzemków,

KW LE1G/00025830/9, cena wywoławcza 38.400,00 złotych + 23% podatku VAT.

 

W przetargu uczestniczył 1 oferent.

 

Cena wywoławcza wynosiła 38.400,00 złotych +23% VAT. W wyniku przetargu uzyskano kwotę 38.790,00 złotych + 23% podatku VAT.

 

 

 

Nabywcami działki 902/67 o powierzchni 1087 m2 położonej w obrębie miasta Przemków zostali

Państwo Beata i Dariusz Brzeźniak

 

 

 

 

 

 

 

Zastępca Burmistrza

 

Magdalena Kania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sprawę prowadzi :Anna Czapnik–Gliszczyńska tel.: 76 8320 480

 

Ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Przemkowie w dniu 30.05.2022 r.

Ogłoszenie zamieszczono na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemkowie w dniu 30.05.2022 r.

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..