Kontakt
G M I N A P R Z E M K Ó W
NIP 692-22-67-068 Regon 390647624
Urząd Miejski w Przemkowie
Plac Wolności 25
59-170 Przemków
Sekretariat tel. 76 8 319 210
ESP: /UMPrzemkow/SkrytkaESP
Numer konta bankowego dla wnoszenia wszelkich opłat i podatków:
40 1610 0048 2000 0500 0101 0016
Informujemy, że podane poniżej adresy poczty elektronicznej mają charakter techniczny i pomocniczy w załatwianiu spraw. Wysłanie wiadomości na adres email nie gwarantuje, że wiadomość zostanie otrzymana, nawet w przypadku otrzymania potwierdzenia doręczenia wiadomości generowanej przez systemy pocztowe ze względu na na funkcjonujące w jednostce automatyczne filtry antyspamowe i antywirusowe. W celu uniknięcia potraktowania przesyłanej wiadomości jako spam należy w temacie lub nagłówku wiadomości zawrzeć informacje o adresacie wiadomości np. Urząd Miejski w Przemkowie, Burmistrz Przemkowa lub Gmina Przemków. Bezwzględnie zaleca się kontaktowanie z Urzędem poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą na elektronicznej platformie usług publicznych.
Nie podlegają ewidencjonowaniu i są trwale usuwane wiadomości elektroniczne:
- Rozsyłane masowo (SPAM) charakteryzujące się m.in. znaczną liczbą adresatów, brakiem odniesienia w temacie lub treści wiadomości do Urzędu Miejskiego w Przemkowie, Burmistrza Przemkowa lub Gminy Przemków.
- Zawierające próby wyłudzenia danych.
- Pochodzące od nieznanych adresatów zawierające pliki lub linki do stron internetowych, dla których nie można wykluczyć zagrożenia wirusami lub innymi szkodliwymi programami.
- Niezamawiane oferty produktów lub usług.
- Reklamy lub prośby o dalsze przesłanie wiadomości - tzw. łańcuszki szczęścia.
- Inne dokumenty, które nie odzwierciedlają przebieg załatwiania i rozstrzygania spraw Urzędzie Miejskim w Przemkowie.
Podstawowy adres email Urzędu : p.info@przemkow.pl
REFERAT ORGANIZACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICH:
SEKRETARIAT URZĘDU
Inspektor ds. obsługi sekretariatu Maria Kowalska - 76 8319 210 m.kowalska@przemkow.pl
KANCELARIA/PUNKT INFORMACYJNY
Podinspektor ds. obsługi Punktu Informacyjnego Kamila Gil - 76 8320 476 p.info@przemkow.pl
Kierownik Referatu - Sekretarz Leszek Frąckowiak
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego Alicja Siódmak - 76 8319 081 a.siodmak@przemkow.pl
Inspektor ds. ewidencji ludności Małgorzata Kołtun - 76 8319 081 m.koltun@przemkow.pl
Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej Joanna Korkuć - 76 8320 478 zastępuje Anna Prus anna.prus@przemkow.pl
Inspektor ds. kadr Iga Maluszycka - 76 8320 477 i.maluszycka@przemkow.pl
Podinspektor ds. oświaty Paulina Kluczka - 76 8320 479 p.kluczka@przemkow.pl
Informatyk Tomasz Olszewski - 76 8320 481 admin@przemkow.pl
Informatyk Marcin Żurawiński - 76 8320 481 m.zurawinski@przemkow.pl
REFERAT GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I INWESTYCJI:
Zastępca Burmistrza, p.o. Kierownika Referatu Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji Magdalena Kania - 76 8320 488 m.kania@przemkow.pl
Zastępca Kierownika Referatu Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji Marta Mendrzycka-Nicewicz - 76 8320 487 marta@przemkow.pl
Podinspektor ds. zagospodarowania przestrzennego Agnieszka Gur - 76 8320 483 a.gur@przemkow.pl
Podinspektor ds. zamówień publicznych i promocji - Krystyna Kluczka - 76 8320 483 k.kluczka@przemkow.pl
Inspektor ds. inwestycji Mieczysław Pawłowski - 76 8320 483 m.pawlowski@przemkow.pl
Podinspektor ds. gosp. nieruchomościami i sprzedaży Anna Czapnik-Gliszczyńska - 76 8320 480 a.czapnik@przemkow.pl
Inspektor ds. ochrony środowiska Anna Kuźmiak - 76 8320 483 a.kuzmiak@przemkow.pl
Inspektor ds. gosp. nieruchomościami i zabytków Agnieszka Bober-Sosnowska - 76 8320 480 a.bober@przemkow.pl
Inspektor ds. gosp. nieruchomościami Monika Kościelak - 76 8320 480 m.koscielak@przemkow.pl
Uwaga. Wszelkie sprawy związane z bezdomnymi zwierzętami można zgłaszać na numer: 76 8320 487
SAMODZIELNE STANOWISKO INSPEKTOR DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I DRÓG
Inspektor ds. gospodarki komunalnej i dróg Jarosław Sawicki - 76 8320 482 j.sawicki@przemkow.pl
REFERAT FINANSOWY:
Skarbnik - Główny Księgowy Budżetu - Ewa Spirzak-Staniszewska - 76 8320 470
Inspektor ds. księgowości podatków i opłat Anita Prus zastępuje Aleksandra Grzybek - 76 8320 471 a.grzybek@przemkow.pl
Podinspektor ds. finansowo-budżetowych i obsługi kasy Marta Łukowska - 76 8320 475 m.lukowska@przemkow.pl
Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych Katarzyna Brzeźniak - 76 8320 472 k.brzezniak@przemkow.pl
Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych Kamila Biskup - 76 8320 472 zastępuje Monika Wilczacka m.wilczacka@przemkow.pl
Inspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej Alina Muszalska-Kearney - 76 8320 473 a.muszalska@przemkow.pl
Inspektor w Referacie Finansowym Olga Błaszczak - 76 8320 474 o.blaszczak@przemkow.pl
Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej - Aneta Szymczykowska -76 8320473 a.szymczykowska@przemkow.pl
REFERAT USŁUG WSPÓLNYCH:
Kierownik Agnieszka Jurewicz - 76 8320 486 zastępuje Teresa Skrzypczak t.skrzypczak@przemkow.pl
Inspektor w Referacie Usług Wspólnych Anna Bednarz - 76 8320 485 a.bednarz@przemkow.pl
Podinspektor w Referacie Usług Wspólnych Francys Elena Barraza Sudnicka - 76 8320 485 f.barraza@przemkow.pl
Podinspektor w Referacie Usług Wspólnych Krystyna Kopacka - 76 8319 305 k.kopacka@przemkow.pl
Podinspektor w Referacie Usług Wspólnych Monika Melska - 76 8319 305 m.melska@przemkow.pl
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH:
Inspektor Ochrony Danych Rafał Wielgus - iod@przemkow.pl
Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Miejskiego w Przemkowie
Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Urzędu Miejskiego w Przemkowie działa na platformie ePuap www.epuap.gov.pl
adres skrytki ESP: /UMPrzemkow/SkrytkaESP
Do złożenia wniosku poprzez ESP niezbędne jest posiadanie konta na platformie ePuap www.epuap.gov.pl , w celu założenia konta można skorzystać z tego odnośnika.
W celu wysłania pisma do Urzędu Miejskiego w Przemkowie należy posłużyć się formularzem "Pismo ogólne do podmiotu publicznego", w oknie formularza dostępny jest przycisk "Wpisz adres skrytki" umożliwiający wprowadzenie adresu poprawnie działającej skrytki.
Adres skrytki: /UMPrzemkow/SkrytkaESP
Dokumenty w wersji elektronicznej można również złożyć osobiście w godzinach pracy Urzędu Miejskiego na odpowiednim nośniku danych. Nośnik danych powinien obsłużyć możliwość zapisania na nim Urzędowego Poświadczenia Odbioru. Obsługiwanymi nośnikami danych są: dysk CD-RW lub DVD-RW z niezakończoną sesją lub urządzenie typu PenDrive (pamięć USB). Maksymalna licza załączników do dokumnetu elektronicznego nie może być większ niż 10, łączna suma rozmiarów załączników nie może przekroczyć 100 MB.
Urząd Miejski w Przemkowie akceptuje wyłącznie formaty elektroniczne dokumentów wymienione załaczniku nr 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r.w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j.Dz. U. z 2017 r., poz. 2247)
Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO)
Dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym dostarczony drogą elektroniczną do systemu ESP zostanie poświadczony Urzędowym Poświadczeniem Odbioru, które zostanie automatycznie odesłane drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej nadawcy. UPO zawiera między innymi pełną nazwę odbiorcy korespondencji, datę i czas doręczenia dokumentu, datę i czas wytworzenia UPO, jak również wszystkie dokumenty, które zostały przesłane przez nadawcę do systemu ESP. W przypadku składania dokumentów osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego, składający wniosek może zażądać potwierdzenia otrzymania dokumentów elektronicznych.
Inne wymagania:
- Dokumenty elektroniczne opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym są przyjmowane na parterze urzędu w Kancelarii.
- W przypadku stwierdzenia obecności wirusów lub innych niebezpiecznych elementów, składane dokumenty zostaną odrzucone i nie będą wprowadzone do systemu informatycznego.
- Przyjmowanie dokumentów elektronicznych i wydawanie UPP realizowane jest od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.