Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Podinspektor ds. dróg i ochrony środowiska
- Stanowisko
- Podinspektor ds. dróg i ochrony środowiska
- Telefon
- Fax
- Data składania
- 2018-04-03
- Data wygaśnięcia
- 2018-06-30
- Tagi
- Województwo
- DOLNOŚLĄSKIE
- Powiat
- polkowicki
- Gmina
- Przemków
- Miasto
- Przemków
- Ulica
- ul. Plac Wolności
- Numer budynku
- 25
URZĄD MIEJSKI W PRZEMKOWIE
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
(zatrudnienie od 10.04.2018 r.)
Podinspektor ds. dróg i ochrony środowiska
w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: wyższe lub średnie,
b) doświadczenie zawodowe min 3 lata pracy przy wykształceniu średnim, w przypadku wykształcenia wyższego staż pracy niewymagany,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia,
g) umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych,
h) prawo jazdy kategorii B i praktyczna umiejętność jazdy samochodem.
2. Wymagania dodatkowe:
a) preferowane wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane o kierunku ochrona środowiska, budownictwo lub pokrewne,
b) mile widziane doświadczenie w pracy w jst, w tym na pokrewnych stanowiskach,
c) znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów o ochronie przyrody, prawa ochrony środowiska, o drogach publicznych, o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego,
d) kreatywność,
e) odporność na stres,
f) łatwość podejmowania decyzji,
g) umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
A. Zadania główne:
1. Wydawanie zezwoleń na usuniecie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości.
2. Nadzór nad zielenią znajdującą się na terenach gminnych w tym wnioskowanie o usunięcie drzew i krzewów.
3. Prowadzenie spraw wnikających z ustawy o lasach.
4. Prowadzenie spraw inwestycyjnych z zakresu ochrony środowiska.
5. Ustanawianie ograniczeń co do czasu pracy lub korzystania z urządzeń technicznych oraz środków transportu stwarzających dla środowiska uciążliwości oraz nakazywanie użytkownikowi maszyny lub urządzenia technicznego wykonania czynności ograniczających uciążliwości dla środowiska.
6. Realizacja zadań związanych z ochroną środowiska przed odpadami innymi niż komunalne zgodnie z programem ochrony środowiska w gminie, z ustawą o odpadach.
7. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie przyrody.
8. Realizacja zadań wynikających z ustawy – Prawo ochrony środowiska.
9. Wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usuwanie drzew i krzewów.
10. Udział w procesie inwestycyjnym z zakresu ochrony środowiska.
11. Nadzór i kontrola pracowników zatrudnionych w Urzędzie w ramach prac interwencyjnych w zakresie dyscypliny pracy oraz jakości wykonywanych robót na rzecz gminy i miasta, ustalanie zakresu prac dla pracowników interwencyjnych zgodnie z ustalonym budżetem gminy.
12. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych, obiektów mostowych.
13. Nanoszenie zmian w ewidencji dróg miejskich i gminnych.
14. Utrzymywanie nawierzchni jezdni, chodników, parkingów, ciągów pieszych w należytym stanie technicznym.
15. Wydawanie opinii w sprawie przebiegu dróg wojewódzkich i powiatowych na obszarze gminy.
16. Zaliczenie drogi do kategorii dróg gminnych i lokalnych miejskich.
17. Zaliczenie drogi do kategorii dróg zakładowych.
18. Zarządzenie siecią dróg.
19. Planowanie rozwoju sieci drogowej, modernizacji i remontów bieżących nawierzchni dróg i ulic.
20. Orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej i lokalnej miejskiej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia.
21. Wydawanie zezwoleń na lokalizowanie obiektów związanych z gospodarką drogową.
22. Wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych i lokalnych miejskich obiektów nie związanych z gospodarką drogową i pobieranie odpowiednich opłat.
23. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej i lokalnej miejscowej, naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego i kar za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia.
24. Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem komunikacji – uzgadnianie rozkładów jazdy oraz nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie technicznym wiat i przystanków autobusowych będących własnością gminy.
25. Nadzorowanie realizacji zadań z zakresu oświetlenia ulicznego, konserwacji i opłat za energię.
26. Prowadzenie spraw związanych z zimowym utrzymaniem dróg.
27. Nadzór nad cmentarzami.
28. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt oraz inne zadania wynikające z ustawy o ochronie przyrody, prawo ochrony środowiska oraz prawo geologiczne i górnicze.
29. Przygotowywanie materiałów do konstrukcji budżetu gminy na dany rok.
30. Pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności Inspektora ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska.
31. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych w tym dyżurów związanych
z organizacją cyklicznych imprez organizowanych przez Urząd.
B. Zadania okresowe:
1. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych, w tym związanych z prawidłową realizacją zakresu, nieprzewidzianych w pkt A.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przemkowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Informacja o warunkach pracy:
Budynek z podjazdem. Praca na II piętrze budynku Urzędu. Brak windy. Toaleta dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, częstymi wyjazdami w teren w różnych warunkach atmosferycznych oraz bezpośrednim kontaktem z klientami Urzędu. Praca związana z koniecznością posiadania praktycznej umiejętności prowadzenia samochodu.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
c) kserokopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie,
d) oryginał kwestionariusza osobowego,
e) kserokopie świadectw pracy,
f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zawierające klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016 poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2016 poz. 902 ze zm.)” ,
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
i) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, za pomocą elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej: ESP: /UMPrzemkow/SkrytkaESP w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu tj.:
Urząd Miejski w Przemkowie
Plac Wolności 25
59-170 Przemków
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor ds. dróg i ochrony środowiska
w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami w terminie do dnia 3 kwietnia 2018r. do godz. 16.00. W przypadku oferty przesłanej pocztą, decyduje data wpływu do urzędu.
W przypadku dużej liczby kandydatów w ramach procedury naboru przewiduje się przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego, którego wynik przesądzi o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej. Na rozmowę kwalifikacyjną zostanie zaproszonych dziesięć osób z najwyższym wynikiem osiągniętym na testach kwalifikacyjnych.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przemkowie jest dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Informację o wyniku naboru zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://umprzemkow.bip.gov.pl// oraz na tablicy informacyjnej.
Burmistrz może w każdym momencie unieważnić nabór.
BURMISTRZ
Jerzy Szczupak