Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Podinspektor ds. zamówień publicznych i promocji
- Stanowisko
- Podinspektor ds. zamówień publicznych i promocji
- Telefon
- Fax
- Data składania
- 2018-08-06
- Data wygaśnięcia
- 2019-01-31
- Tagi
- Województwo
- DOLNOŚLĄSKIE
- Powiat
- polkowicki
- Gmina
- Przemków
- Miasto
- Przemków
- Ulica
- ul. Plac Wolności
- Numer budynku
- 25
URZĄD MIEJSKI W PRZEMKOWIE
Plac Wolności 25
59-170 Przemków
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
(zatrudnienie od 13.08.2018 r.)
Podinspektords.zamówień publicznych i promocji
w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: wyższe,
-
doświadczenie zawodowe: co najmniej dwu letni staż pracy na stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi lub ukończone studia podyplomowe na kierunku zamówienia publiczne lub posiadanie wykształcenia wyższego na jednym z kierunków: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie i posiadanieco najmniej trzyletniegostażupracy,
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
-
praktyczna znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
-
prawo jazdy kat. B,
-
umiejętność obsługi komputera,
-
umiejętność czytania map idokumentacji technicznej,
-
znajomość prawa administracyjnego, prawa budowlanego, ustawy o finansach publicznych oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania,
-
odporność na stres,
-
kreatywność,
-
umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
-
łatwość podejmowania decyzji,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
sprawna i efektywna organizacja pracy.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
A. Zadania główne:
-
Opracowywanie i aktualizacja zasad udzielania zamówień publicznych przez Gminę Przemków-Urząd Miejski w Przemkowie oraz jednostki organizacyjne.
-
Prowadzenie postępowań w sprawie udzielenia zamówień publicznych w ramach ustawy Prawo zamówień publicznych Gminy Przemków i jednostek organizacyjnych.
-
Zamieszczanie ogłoszeń dotyczących zamówień publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz ogłoszeń i dokumentacji przetargowej na stronie internetowej BIP Urzędu.
-
Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
-
Przygotowanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówieniach publicznych.
-
Opisywaniepodwzględemmerytorycznymfakturdozapłaty,dotyczącychzakresudziałania Referatu.
-
Przygotowywanie umów dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych.
-
Przygotowywanie materiałów do konstrukcji budżetu gminy na dany rok.
-
Publikacja i bieżąca aktualizacja stron internetowych i profiligminy oraz monitoring strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej.
-
Sporządzaniesprawozdańzprowadzonychdziałańispraw.
-
Prowadzenie spraw związanych z funduszem sołeckim.
-
Nadzór nad świetlicami wiejskimi.
-
Organizacja i koordynacja działań mających na celu udział gminy w konkursach, targach, wystawach.
-
Wysyłanie życzeń, podziękowań i gratulacji dla mieszkańców i partnerów społecznych.
-
Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonychw tym dyżurów związanych z organizacją cyklicznych imprez organizowanych przez Urząd.
-
Pełnienie zastępstwa w razie nieobecności Inspektora ds. zagospodarowania przestrzennego.
B. Zadania okresowe:
1. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych w tym dyżurów związanych z organizacją cyklicznych imprez organizowanych przez Urząd.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przemkowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Informacja o warunkach pracy:
Budynek z podjazdem. Praca na II piętrze budynku Urzędu. Brak windy. Toaleta dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz bezpośrednim kontaktem z klientami Urzędu.
4. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
-
kserokopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie,
-
oryginał kwestionariusza osobowego,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zawierające klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko oraz przyszłych rekrutacjiprzez czas niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu, aż do cofnięcia wyrażonej zgody.
Oświadczam, że podaję dane i wyrażam zgodę dobrowolnie i w sposób świadomy, zaś administrator danych, którym jest Burmistrz Przemkowa, przekazał mi informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, w tym informację o możliwości cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnej formie i w dowolnym momencie”.
h. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
i. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
j. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, za pomocą elektronicznejPlatformyUsług Administracji Publicznej: ESP: /UMPrzemkow/SkrytkaESPw przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu tj.:
Urząd Miejski w Przemkowie
Plac Wolności 25
59-170 Przemków
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor ds.zamówień publicznych i promocjiw Referacie Gospodarki Przestrzennej i Inwestycjiw terminie do dnia 6 sierpnia 2018 r. do godz. 15.00. W przypadku oferty przesłanej pocztą, decyduje data wpływu do urzędu.
W przypadku dużej liczby kandydatów w ramach procedury naboru przewiduje się przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego, którego wynik przesądzi o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej. Na rozmowę kwalifikacyjną zostanie zaproszonych dziesięć osób z najwyższym wynikiem osiągniętym na testach kwalifikacyjnych.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przemkowie jest dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Informację o wyniku naboru zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://umprzemkow.bip.gov.pl// oraz na tablicy informacyjnej.
Burmistrz może w każdym momencie unieważnić nabór.
KLAUZULA INFORMACYJNA
o przetwarzaniu danych osobowych
dla osób uczestniczących w rekrutacji na wolne stanowisko pracy
Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.Urz.UE L119 z 4 maja 2016 r.) .) przekazuję informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w Urzędzie Miejskim w Przemkowie:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Przemkowa z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków (nr tel. 76 8319 210, e-mail: p.info@przemkow.pl)
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@przemkow.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach:
· wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy- podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. i ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
· przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa - na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO);
4) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą:
a) podmioty przetwarzające dane w imieniu administratora danych:
· Dostawcy programów i usług informatycznych.
b) podmioty uprawnione przepisami prawa.
5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6) Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Urząd Miejski w Przemkowie w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej, niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie 5 lat.
7) posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (możliwość istnieje jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, a nie np. na podstawie przepisów uprawniających administratora do przetwarzania tych danych).
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9) Przetwarzanie Pani/Pana danych nie wiąże się z zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym z profilowaniem.
10) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
BURMISTRZ
Jerzy Szczupak