Ogłoszenie o pracę

Stanowisko
Podinspektor w Referacie Spraw Obywatelskich  
E-mail
 
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2018-09-20  
Data wygaśnięcia
2019-03-31  
Tagi
 
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE  
Powiat
polkowicki  
Gmina
Przemków
Miasto
Przemków  
Ulica
ul. Plac Wolności  
Numer budynku
25  

URZĄD MIEJSKI W PRZEMKOWIE

Plac Wolności 25

59-170 Przemków


 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

(zatrudnienie od 01.10.2018 r.)

podinspektor w Referacie Spraw Obywatelskich

 


 

1. Wymagania niezbędne:

 

  1. wykształcenie: wyższe lub średnie,

  2. doświadczenie zawodowe min 3 lata pracy przy wykształceniu średnim, w przypadku wykształcenia wyższego staż pracy niewymagany,

  3. obywatelstwo polskie,

  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  5. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. nieposzlakowana opinia,

2. Wymagania dodatkowe:

a) preferowane wykształcenie wyższe administracyjne, mile widziane administracja lub pokrewne,
b) mile widziane doświadczenie w pracy w jst, w tym na pokrewnych stanowiskach,
c) znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, o swobodzie działalności gospodarczej,
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych i aktów wykonawczych do w/w ustaw,

d) znajomość oprogramowania Lotus Notes, KLEOPATRA, SIGID kadry i płace, PŁATNIK,

e) kreatywność,

f) odporność na stres,

g) łatwość podejmowania decyzji,

h) umiejętność pracy w zespole,

i) komunikatywność,

j) sprawna i efektywna organizacja pracy,

k) prawo jazdy kat. B i praktyczna umiejętność jazdy samochodem,

l) umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych,

m) łatwość nawiązywania kontaktów,

n) zdolności interpersonalne,

o) wysoka kultura osobista.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

A. Zadania główne:

1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką lokalami, a w szczególności spraw wynikających z ustawy z dnia 21 czerwca 2001 o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz. U. z 2005, Nr 31, poz. 266 ze zm. ):

a) zarządzanie budynkami mieszkalnymi (lokalami) stanowiącymi własność organów samorządu gminnego,

b) usuwanie skutków samowoli lokalowej,

c) załatwianie spraw dotyczących zamiany lokali,

d) wskazywanie do zasiedlenia lokali mieszkalnych, socjalnych i zamiennych,

e) obsługa komisji mieszkaniowych, przydziały lokali mieszkalnych i socjalnych.

2. Prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem działalności gospodarczej wynikających z ustawy z dnia 02 lipca 2004 o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 107, 398).

3. Prowadzenie spraw dotyczących funkcjonowania targowisk.

4. Wydawanie zezwoleń na transport specjalny i regularny na terenie gminy.

5. Wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie alkoholu.

6. Nadzór nad instytucjami kultury Gminy Przemków.

7. Nadzorowanie realizacji zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu.

8. Współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. 2018, poz. 450 ze zm.).

9. Współdziałanie z organami Policji w zakresie zabezpieczenia mienia społecznego oraz porządku publicznego.

10. Pokrywanie kosztów przewozu osób podlegających przymusowej hospitalizacji lub izolacji i kosztów przejazdu do zakładu społecznego służby zdrowia osób podlegających przymusowemu leczeniu lub przymusowym badaniom stanu zdrowia.

11. Prowadzenie całości spraw związanych z akcją kurierską, w tym:

- szkolenia pracowników Urzędu wykonujących obowiązki łaczników i wykonawców,

- utrzymywanie w ciągłej aktualności wymaganej dokumentacji akcji kurierskiej.

12. Prowadzenie spraw związanych z obowiązkiem świadczeń na rzecz obronności.

13. Wykonywanie obowiązków pełnomocnika – koordynatora gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, obsługa merytoryczna komisji ds. przeciwdziałania alkoholizmowi.

14. Wykonywanie zadań Pełnomocnika Burmistrza ds. informacji niejawnych.

15. Prowadzenie spraw z zakresu realizacji zadań związanych z uprawnieniami i obowiązkami organu wykonawczego gminy określonymi w ustawie o powszechnym obowiązku obrony RP i aktach wykonawczych do tej ustawy.

16. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu oraz kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych gminy, w tym:

- prowadzenie ewidencji czasu pracy osób zatrudnionych,
- prowadzenie statystyki dotyczącej zatrudnienia,
- prowadzenie ewidencji szkoleń pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem urlopów pracowniczych,
- prowadzenie spraw związanych z przechodzeniem na emerytury i renty.
- realizowanie programu „Płatnik” w związku z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników oraz zawartymi umowami cywilnoprawnymi.
- prowadzenie spraw socjalnych pracowników (pożyczki mieszkaniowe i inne świadczenia wynikające z Regulaminu świadczeń socjalnych).

17. Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej.

18. Współdziałanie z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie przeciwdziałania bezrobociu.

19. Realizacja zadań z zakresu prac społecznie użytecznych.

20. Pełnienie zastępstwa podczas nieobecności inspektora ds. ewidencji ludności

21. Inne, zlecone przez kierownika referatu spraw obywatelskich, w tym pełnienie dyżurów związanych z organizacją cyklicznych imprez organizowanych przez Urząd lub inne związane z nieprzewidzianymi sytuacjami.

B. Zadania okresowe:

1. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych, w tym związanych z prawidłową realizacją zakresu, nieprzewidzianych w pkt A.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przemkowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Informacja o warunkach pracy:

Budynek z podjazdem. Praca na I piętrze budynku Urzędu. Brak windy. Toaleta dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz bezpośrednim kontaktem z klientami Urzędu.

 

4. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,

  3. kserokopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie,

  4. oryginał kwestionariusza osobowego,

  5. kserokopie świadectw pracy,

  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zawierające klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko oraz przyszłych rekrutacji przez czas niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu, aż do cofnięcia wyrażonej zgody.

Oświadczam, że podaję dane i wyrażam zgodę dobrowolnie i w sposób świadomy, zaś administrator danych, którym jest Burmistrz Przemkowa, przekazał mi informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, w tym informację o możliwości cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnej formie i w dowolnym momencie”.

h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

i) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, za pomocą elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej: ESP: /UMPrzemkow/SkrytkaESP w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu tj.:

 

Urząd Miejski w Przemkowie

Plac Wolności 25

59-170 Przemków

 

z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektora w Referacie Spraw Obywatelskich w terminie do dnia 20 września 2018r. do godz. 15.00. W przypadku oferty przesłanej pocztą, decyduje data wpływu do urzędu.

 

W przypadku dużej liczby kandydatów w ramach procedury naboru przewiduje się przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego, którego wynik przesądzi o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej. Na rozmowę kwalifikacyjną zostanie zaproszonych dziesięć osób z najwyższym wynikiem osiągniętym na testach kwalifikacyjnych.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.

Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przemkowie jest dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.

Informację o wyniku naboru zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://umprzemkow.bip.gov.pl// oraz na tablicy informacyjnej.

Burmistrz może w każdym momencie unieważnić nabór.

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA

o przetwarzaniu danych osobowych

dla osób uczestniczących w rekrutacji na wolne stanowisko pracy

Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.Urz.UE L119 z 4 maja 2016 r.) .) przekazuję informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w Urzędzie Miejskim w Przemkowie:


 

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Przemkowa z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków (nr tel. 76 8319 210, e-mail: p.info@przemkow.pl)

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@przemkow.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach:

· wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy- podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c  RODO oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. i ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.

· przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa - na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO);

4) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą:

a) podmioty przetwarzające dane w imieniu administratora danych:

· Dostawcy programów i usług informatycznych.

b) podmioty uprawnione przepisami prawa.

c) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

5) Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Urząd Miejski w Przemkowie w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej, niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie 5 lat.

6) posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (możliwość istnieje jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, a nie np. na podstawie przepisów uprawniających administratora do przetwarzania tych danych).

7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

8) Przetwarzanie Pani/Pana danych nie wiąże się z zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym z profilowaniem.

9) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

 

 

 

BURMISTRZ

 

Jerzy Szczupak

Załączniki

  kwestionariusz osobowy.pdf 127,23 KB (pdf) szczegóły pobierz

Przeczytaj, jak przetwarzamy Twoje dane

Tożsamość administratora

Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27.

Dane kontaktowe administratora

Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj. Centralnemu Ośrodkowi Informatyki.

Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do utrzymania Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej.

Prawa podmiotów danych

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych niezbędne, do stworzenia stron Biuletynu Informacji Publicznej, o których mowa w ust. 2, oraz przetwarzania informacji publicznych, w tym ich przeszukiwania według kryteriów przedmiotowych i podmiotowych.




Zapoznałem się