Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Zakup wraz z dostawą i montażem 7 wiat autobusowych na terenie Gminy Przemków.
- Przedmiot zamówienia
- Zakup wraz z dostawą i montażem 7 wiat autobusowych na terenie Gminy Przemków.
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- zapytanie o cenę
- Województwo
- DOLNOŚLĄSKIE
- Powiat
- polkowicki
- Miasto
- Przemków
- Ulica
- ul. Plac Wolności
- Numer budynku
- 25
- Data publikacji od
- 2018-09-13
- Data publikacji do
- 2018-09-30
- Termin składania ofert
- 2018-09-28 15:00
Przemków, dnia 13 września 2018 r.
Urząd Miejski w Przemkowie
ul. Plac Wolności 25
59-170 PRZEMKÓW
ON.7242.14-8.2018
ZAPYTANIE CENOWE
Zaproszenie do składania ofert
I. Nazwa Zamawiającego:
Gmina Przemków z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Przemkowie, 59-170 Przemków, ul. Plac Wolności 25.
II. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem 7 wiat autobusowych na terenie Gminy Przemków.
III. Niniejsze zadanie będzie obejmować:
a) Zakup, dostawę o montaż 7 wiat autobusowych wg poniższego zestawienia.
b) Demontaż 7 szt. wiat autobusowych wraz z utylizacją 5 szt. we własnym zakresie.
c) Ewentualne przygotowanie terenu pod montaż wiat autobusowych .
d) Wymagania dotyczące montowanych wiat autobusowych:
ilość wiat autobusowych do zamontowania– 7 szt.
miejsce montażu – wieś Piotrowice – 1 szt.; wieś Ostaszów – 2 szt., wieś Łężce – 1 szt., miasto Przemków – 3 szt.
opis: długość wiaty w ścianie tylnej – od 3,o m do 3,5 m; szerokość boku u podstawy – 1,0 m do 1,5 m; dach z blachy trapezowej, pokrycie ściany tylnej oraz ścian bocznych z blachy trapezowej fabrycznie powlekanej; szkielet konstrukcji wykonany ze stalowych profili zamkniętych; ławka z paneli drewnianych na całej długości wiaty; konstrukcja wiaty malowana proszkowo – kolorystyka do uzgodnienia.
IV. Pozostałe warunki zamówienia:
a) Termin realizacji wraz z montażem: do 19 października 2018 roku – dokładny termin do uzgodnienia. Wykonanie prac nastąpi po uzgodnieniu z Zamawiającym po uprzednim uzyskaniu zgody odpowiednich zarządców drogi – uzgodnienie z zarządcą drogi w gestii Zamawiającego – po uprzednim zawiadomieniu o dokładnym terminie realizacji Wykonawcy.
Oferta winna być sporządzona pisemnie, czytelnie, w języku polskim.
Cena oferty winna być podana w PLN cyfrowo i słownie.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę należy składać tylko w jednym egzemplarzu.
V. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy:
a) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Certyfikat zgodności zakładowej kontroli produkcji, dotyczący oceny i weryfikacji stałości właściwości użytkowych wg PN-EN 1090-1+A1:2012 potwierdzający, że dostarczone konstrukcje stalowe, aluminiowe wiat spełniają wymogi w/w normy, zgodnie z rozporządzeniem UC nr 305/2011 z dnia 09.03.2011 r. obowiązującym od 01 lipca 2014 roku, ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych oraz wszystkie inne niezbędne atesty i certyfikaty CE zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca przekaże Zamawiającemu: informacje identyfikującą producenta, dokumentację techniczną przedmiotowych wiat, zasady kontroli okresowej i konserwacji.
b) Wraz z dostarczeniem wiat Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu pisemnego dokumentu gwarancji na przedmiot zamówienia.
VI. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami i sposób porozumiewania się z Zamawiającym.
Jarosław Sawicki – Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami
tel. (076) 8320 482
Katarzyna Suska – Podinspektor ds. dróg i ochrony środowiska –
tel. (076) 8319 305
godziny pracy Urzędu Miejskiego w Przemkowie
-
poniedziałek 700 – 1500;
-
wtorek 800 – 1600;
-
środa - piątek 700 – 1500
e’mail: k.suska@przemkow.pl
Pytania, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty
VII. Warunki płatności : przelew 30 dni od daty wpłynięcia faktury do Zamawiającego.
VIII. Miejsce oraz termin składania
1.Oferty należy składać, z dopiskiem „Oferta na zakup wraz z dostawą i montażem 7 wiat autobusowych na terenie Gminy Przemków” , nie później niż w terminie do dnia: 28 września 2018 r. do godziny 15.00.
Oferty należy składać w następujący sposób:
1. Osobiście ( w zamkniętej kopercie ) w kancelarii Urzędu Miejskiego w Przemkowie ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków
2. Za pośrednictwem poczty tradycyjnej ( liczy się data wpływu ) na adres :
Urząd Miejski w Przemkowie
ul. Plac Wolności 25
59-170 Przemków
Koperta zawierająca ofertę winna być opatrzona nazwą i dokładnym adresem Oferenta.
3. Za pośrednictwem poczty elektronicznej ( liczy się data wpływu ) na adres :
e-mail: j.sawicki@przemkow.pl
IX. Kryterium oceny ofert
1.Oferty spełniające warunki udziału w zaproszeniu będą podlegać dalszej ocenie, jednym kryterium wyboru będzie najniższa cena brutto za przedmiot zamówienia 100% cena brutto .
Wskazana przez oferenta cena brutto powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia .
X. Burmistrz Przemkowa zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez wyboru Wykonawcy.
XI. Załączniki do niniejszego zaproszenia .
1.formularz ofertowy – załącznik nr 1,
2. Mapy z zaznaczoną lokalizacją wiat do wymiany – załącznik nr 2.
z up. BURMISTRZA
Jarosław Sawicki
Kierownik Referatu Ochrony
Środowiska i Gospodarki
Nieruchomościami