2019-05-06

POSTANOWIENIE Komisarza Wyborczego w Legnicy

POSTANOWIENIE NR 152/2019

Komisarza Wyborczego w Legnicy

z dnia 6 maja 2019 r.

w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych

w wyborach do Parlamentu Europejskiego

zarządzonych na dzień 26 maja 2019 r.

 

Na podstawie art. 182 § 1 w związku z art. 181a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2019 r. poz. 684) Komisarz Wyborczy w Legnicy postanawia, co następuje:

 

§ 1.

W celu przeprowadzenia wyborów do Parlamentu Europejskiego zarządzonych na dzień 26 maja 2019 r., powołuje się obwodowe komisje wyborcze, w gminach na obszarze powiatu głogowskiego, powiatu legnickiego, powiatu lubińskiego, powiatu polkowickiego, w mieście na prawach powiatu Legnicy, w skład których wchodzą osoby wymienione
w załącznikach nr 1 – 266 do postanowienia.

§ 2.

Składy Komisji podaje się do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej Komisarza Wyborczego
w Legnicy oraz Biuletynie Informacji Publicznej organu zapewniającego obsługę administracyjną właściwych Komisji, a także wywiesza się w siedzibie Komisji.

§ 3.

Postanowienie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Komisarz Wyborczy

         w Legnicy

    /-/ Artur Waluk

 

Załącznik nr 209

gm. Przemków

Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 1, Sala gimnastyczna Szkoły Podstawowej Nr 2, ul. Rybna 3a, 59-170 Przemków:

1.

Anna Elżbieta Borkowska,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

2.

Kornelia Katarzyna Borkowska,zgłoszona przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ (uzupełnienie składu), zam. Przemków

3.

Małgorzata Kazimiera Harabin,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Wilkocin

4.

Stanisława Stefania Jasic,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

5.

Mateusz Marcin Kucharski,zgłoszony przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

6.

Grażyna Ląd,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

7.

Agnieszka Beata Partyka,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

8.

Elżbieta Skalska,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15, zam. Przemków

9.

Krzysztof Janusz Skiba,zgłoszony przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, zam. Przemków

 

Załącznik nr 210

gm. Przemków

Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 2, Świetlica Szkoły Podstawowej Nr 2, ul. Rybna 3a, 59-170 Przemków:

1.

Danuta Bobowska,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

2.

Grażyna Maria Cudajewicz,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

3.

Barbara Gawluk,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15, zam. Przemków

4.

Agnieszka Anna Gur,uzupełnienie składu (Komisarz Wyborczy), zam. Przemków

5.

Wanda Gur,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

6.

Krystian Piotr Jas,zgłoszony przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

7.

Halina Ewa Kapłon,zgłoszona przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, zam. Przemków

8.

Bożena Miazga,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Wilkocin

9.

Anna Ziemniak,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

 

Załącznik nr 211

gm. Przemków

Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 3, Świetlica wsi Ostaszów, Ostaszów 11a, 59-170  Przemków:

1.

Urszula Grażyna Dobek,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Wilkocin

2.

Szymon Józef Dryja,zgłoszony przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, zam. Przemków

3.

Helena Herbut,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Łąkociny

4.

Bartłomiej Kaliszewski,zgłoszony przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ (uzupełnienie składu), zam. Przemków

5.

Maria Kasterka,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15, zam. Przemków

6.

Genowefa Zofia Kornatka,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

7.

Maria Rydzanicz,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Wysoka

 

Załącznik nr 212

gm. Przemków

Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 4, Świetlica wsi Piotrowice, Piotrowice 89, 59-170 Przemków:

1.

Sylwia Joanna Drabik,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

2.

Izabela Wiktoria Dryja,zgłoszona przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ (uzupełnienie składu), zam. Przemków

3.

Ludwika Jóźków,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Szklarki

4.

Tomasz Jarosław Kina,zgłoszony przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

5.

Genowefa Pierzchnica,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

6.

Iwona Renkas,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15, zam. Przemków

7.

Jakub Wnęk,zgłoszony przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, zam. Przemków

 

Załącznik nr 213

gm. Przemków

Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 5, Sala gimnastyczna Szkoły Podstawowej, Wysoka 16a, 59-170 Przemków:

1.

Małgorzata Marcela Dziadyk,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15, zam. Przemków

2.

Agnieszka Fijałkowska,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Wysoka

3.

Damian Herbut,zgłoszony przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Łąkociny

4.

Aniela Józefa Klita,zgłoszona przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ (uzupełnienie składu), zam. Jakubowo Lubińskie

5.

Piotr Mazan,zgłoszony przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, zam. Przemków

6.

Marcelina Anna Solan,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Wilkocin

7.

Joanna Wąsowska-Rydzanicz,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Wysoka

 

Załącznik nr 214

gm. Przemków

Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 6, Biblioteka, ul. Plac Targowy 1, 59-170 Przemków:

1.

Krzysztof Franczyk,zgłoszony przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, zam. Przemków

2.

Bożena Maria Górska,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

3.

Katarzyna Jęć,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

4.

Iwona Barbara Kina,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

5.

Janina Kowalczyk,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Łężce

6.

Ewa Mazan,zgłoszona przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ (uzupełnienie składu), zam. Przemków

7.

Ewa Katarzyna Rogowska,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

8.

Wanda Żuchowska,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15, zam. Przemków

9.

Anna Maria Żuralska,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

 

Załącznik nr 215

gm. Przemków

Obwodowa Komisja Wyborcza nr 7, Przemkowski Ośrodek Kultury, ul. Głogowska 17, 59-170 Przemków

 

1.

Jerzy Borysławski,zgłoszony przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, zam. Przemków

2.

Irena Eugenia Kawa,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Jakubowo Lubińskie

3.

Monika Elżbieta Ługowik,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Jakubowo Lubińskie

4.

Włodzimierz Nogal,zgłoszony przez KWW KUKIZ'15, zam. Przemków

5.

Barbara Olszewska,zgłoszona przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ (uzupełnienie składu), zam. Przemków

6.

Teresa Paluszek,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Przemków

7.

Kamil Przemysław Radło,zgłoszony przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Wysoka

8.

Tomasz Rydzanicz,zgłoszony przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Wysoka

9.

Aneta Sołtysiak,zgłoszona przez KWW KUKIZ'15 (uzupełnienie składu), zam. Wysoka

 

 

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..